Marketinq konsaltinqi
Marketinq konsaltinqi şirkətlərə brendlərini effektiv şəkildə müəyyənləşdirməyə, ünsiyyət qurmağa və tanıtmağa kömək edir. Məsləhətçilər şirkətlərlə birlikdə böyüməni təmin edən, brend məlumatlılığını artıran və hədəf auditoriyasını cəlb edən xüsusi marketinq strategiyaları hazırlamaq üçün çalışırlar. Xidmətlərə tez-tez brendinq, bazar araşdırması, kampaniya planlaşdırması və rəqəmsal marketinq (SEO, PPC və SMM daxil olmaqla) daxildir. İstər yeni bir məhsul təqdim etmək, istərsə də mövcud bir brendi yenidən qurmaq olsun, marketinq məsləhətçiləri marketinq mesajlarının bazar tələbi və şirkət məqsədləri ilə uyğunluğunu təmin edirlər. Onlar biznesi rəqabətə davamlı mövqeləndirmək üçün rəqibləri, müştəri davranışlarını və sənaye tendensiyalarını təhlil edirlər. Yaxşı düşünülmüş marketinq planı ilə şirkətlər brend məlumatlılığını artıra, satışları artıra və uzunmüddətli sədaqət qura bilərlər. Marketinq konsaltinqi, xüsusilə yeni bazarlara daxil olan, durğun böyümə yaşayan və ya daxili təcrübəyə malik olmayan şirkətlər üçün dəyərlidir. Məsləhətçilər aydın bir yol xəritəsi və ölçülə bilən nəticələr təqdim etməklə marketinqi strateji böyümə mühərrikinə çevirirlər. Marketinq konsaltinqi şirkətlərə düzgün auditoriyaya çatmağa və brend mövqelərini yaxşılaşdırmağa kömək edir.
Əsas xidmətlərə aşağıdakılar daxildir:
- Marketinq və kommunikasiya strategiyasının hazırlanması
- Brendinq, adlandırma və korporativ kimliyin inkişafı
- Bazar və rəqiblərin araşdırılması
- Rəqəmsal marketinq və sosial media idarəetməsi (SMM)
- Müştəri davranışının təhlili və kampaniyaların optimallaşdırılması
Marketinq məsləhətçiləri hədəflənmiş kampaniyalar hazırlayır və biznesləri rəqabətli bazarlarda effektiv şəkildə yerləşdirirlər. Yaradıcılığı məlumat analitikası ilə birləşdirərək, marketinq investisiyalarından daha yüksək gəlir əldə edirlər. Bu xidmət şirkətlərin yeni məhsullar təqdim etməsi, yeni bazarlara girməsi və ya rəqiblərə nisbətən öz mövqelərini yenidən təyin etməsi üçün vacibdir.
Xidmətə ümumi baxış
Missiyamız kiçik müəssisələrin daim dəyişən bazarda uğur qazanmasına kömək etməkdir. Strateji yanaşma vasitəsilə müstəsna dəyər təqdim etməyə çalışırıq.
- Məsləhətləşmələr və biznesiniz üçün aydın baxış və istiqamət.
- Bazar dəyişikliklərini qabaqcadan görmək və onlara cavab vermək bacarığı.
- Strateji planlaşdırmanın icrası üçün məlumatlara əsaslanan qərarların qəbulu.
- Biznes məqsədlərinizə çatmaq üçün strukturlaşdırılmış yanaşma.
Əsas xüsusiyyətlər
Xidmətimiz sizə ilkin hədəfin müəyyən edilməsindən dəqiq icraya qədər bütün strateji planlaşdırma prosesində bələdçilik edir. Mövcud vəziyyətinizi və bazar mənzərəsini hərtərəfli qiymətləndirməklə başlayın, sonra vizyonunuza uyğun aydın, həyata keçirilə bilən məqsədləri müəyyənləşdirməyə kömək edin. Bizim yanaşmamıza təfərrüatlı fəaliyyət planlarının hazırlanması daxildir.
Biznes məqsədlərini formalaşdırmaq və həyata keçirmək, imkanları və problemləri müəyyən etmək üçün biznesinizin və bazarınızın dərin təhlili ilə başlayın.
Aydın, işlək tərif yaratmaq üçün sizinlə işləyirik.
Quick solutions
Kanıtlanmış nəticələr
Fərdiləşdirmə
Ümumi suallar
Məsləhətçilər ekspert fikirlərini təmin edir, səmərəsiz həll yollarını müəyyənləşdirir və məhsuldarlığı və gəlirliliyi artıran fərdi strategiyalar hazırlayır. Onlar şirkətlərə əsaslandırılmış qərarlar qəbul etməyə, resursları optimallaşdırmağa və davamlı inkişafa nail olmağa kömək edən xarici, obyektiv perspektiv təkliflər edirlər.
Əgər şirkətiniz əməliyyat problemləri, durğun inkişaf və ya strateji istiqamətin olmaması ilə üzləşirsə, məsləhətçi kömək edə bilər. Onlar mövcud vəziyyətinizi təhlil edəcək, imkanları müəyyənləşdirəcək və praktiki, nəticəyə yönəlmiş təkmilləşdirmələri həyata keçirməyə kömək edəcəklər.
Məsləhətçilər konkret nəticələrə zəmanət verə bilməsələr də, uğur şansınızı maksimum dərəcədə artıran strukturlaşdırılmış, məlumatlara əsaslanan yanaşma təqdim edirlər. Nəticələr hər iki tərəfin effektiv əməkdaşlığından, həyata keçirilməsindən və öhdəliklərindən asılıdır.
Müvəffəqiyyət, təkmilləşdirilmiş səmərəlilik, gəlir artımı, xərclərin azaldılması və artan işçi və ya müştəri məmnuniyyəti kimi əsas performans göstəriciləri (KPI) ilə ölçülə bilər. Aydın məqsədlər və ölçülə bilən nəticələr əvvəldən müəyyən edilir.
Məsləhətçilər ekspert fikirlərini təmin edir, səmərəsiz həll yollarını müəyyənləşdirir və məhsuldarlığı və gəlirliliyi artıran fərdi strategiyalar hazırlayır. Onlar şirkətlərə əsaslandırılmış qərarlar qəbul etməyə, resursları optimallaşdırmağa və davamlı inkişafa nail olmağa kömək edən xarici, obyektiv perspektiv təkliflər edirlər.
Need help?
Feel free contact us
Our mission is to empowers businesses off all size in an businesses.